Estratto di tè verde - Polifenoli di tè

A muntagna Mengding, cù muntagne verdi è colline ondulate, hè circundatu da nuvole è nebbia tuttu l'annu per via di a precipitazione abbundante.U tarrenu hè acidicu è soltu, riccu in materia urganica necessaria per u crescita di l'arburi di tè.U so unicu geugraficu, u clima, a terra è altre cundizioni naturali creanu una qualità eccellente.

drf (1)

Sicondu i registri scritti è l'evidenza storica, a prima cultura di tè artificiale in Cina hè stata urigginata da a muntagna Mengding in Ya'an.In u 53 aC, Wu Lizhen, nativu di Ya'an, piantò sette alberi di tè in a muntagna Mengding, u primu in u mondu à cultivà tè artificialmente.

drf (2)

Ya'anTimes Biotech Co., Ltd, situatu in Ya'an, apprufittassi di e so risorse di tè uniche è materie prime, dà u ghjocu pienu à i so vantaghji tecnichi in l'industria di l'estrazione, è sviluppa vigorosamente l'estrazione dipolifenoli di tè, una sustanza efficace in tè verde.

drf (3)

I polifenoli di tè, cum'è una assemblea di polifenoli in tè, cuntenenu più di 30 tipi di fenoli, di quale i cumpunenti principali sò catechini è derivati, chì sò cumpunenti chimichi cù benefici per a salute in tè.

drf (4)

I polifenoli di tè anu anti-aging, sollievu allergii, disintossicazione, aiutu di digestioni, prutezzione di radiazioni, prutezzione di i denti è effetti di bellezza, è sò largamente usati in medicina, cusmetichi, supplementi dietetichi è altre industrii.

drf (5)

Cuntattateci per più infurmazione:

info@times-bio.com

YA AN Parcu Ecologicu agriculu HI-tech, Ya'an City, Sichuan China 625000


Tempu di Postu: Apr-13-2022