Breve introduzione à l'oliu di tè (oliu di camelia)

"Attualmente, solu a Cina hè salvaticaoliu di tèhè l'unicu oliu di salute chì risponde cumplettamente à i bisogni nutriziunali internaziunali.U prossimu più vicinu hè l'oliu d'aliva mediterraneu ".hà dettu Artemis Simopoulos, u presidente di u Cumitatu di Cooperazione di l'Istitutu Americanu di Nutrizione di Salute.

Breve 1

 oil (cunnisciutu ancu cum'èOliu di camelia) hè riccu in nutrienti, chì cuntene àciti grassi, cameliasides, polifenoli di tè, saponini, tannini, è squalene, squalene è flavonoidi ricchi in antioxidanti è proprietà antiinflamatorii, chì anu eccellenti effetti anti-cancer.

Breve 2

L'oliu di Camellia hè ancu riccu in vitamina E, calcium, ferru, zincu è altri oligoelementi.Hè cunnisciutu com'è "fiore di vita" da i scientisti medichi è nutrizionisti.

U cunsumu longu di l'oliu di camelia pò prevene e malatie cardiovascular è cerebrovascular, è hè assai benefica per a salute umana.L'oliu di Camellia hè cunnisciutu com'è oliu di longevità in parechji posti.

Tavola di paragone di cumpunenti nutrizionale di l'oliu d'oliu è l'oliu di tè

Fatti di nutrimentu

oliu di tè (oliu di camelia)

Oliu d'aliva

Acidi grassi poliinsaturati

90%

70% - 80%

L'acidu oleicu

80% - 83%

75% - 80%

Puntu di fumu

250 °C-300 °C

Ligeramente frittura è coccia

Vitamina E

Contene duie volte più vitamina E chì l'oliu d'aliva

Ricca di vitamina E

Proteina

Riccu in proteini

Gratuitu

Fibra dietetica

Gratuitu

Contene fibra dietetica

Squalene è Flavonoidi

Contiene squalene e flavonoidi

Gratuitu

Tè Polifenoli è Saponine

Ricca di polifenoli e saponine del tè

Gratuitu

Ya'an Times Biotech Co., Ltdsi trova in a cità di Ya'an, a pruvincia di Sichuan, in l'area di transizione trà Chengdu Plain è Qinghai-Tibet Plateau.A basa di vantaghji geografichi, a cumpagnia hà largamente piantatu arburi Camellia oleifera.A cumpagnia hà attualmente 600 ettari di basi di ripruduzzione di piantini è più di 20 000 ettari di basi di piantazione di Camellia oleifera per a produzzione, chì assicura l'approvvigionamentu di e materie prime Oliu di camelia d'alta qualità.

Breve 3

Cuntattateci per a dumanda:

Telefono: +86 28 62019780 (vendite)

E-mail:info@times-bio.com

gm@timesbio.net

Indirizzu: YA AN Parcu Ecologicu agriculu HI-tech, Ya'an City, Sichuan China 625000


Tempu di post: May-03-2022