5000+ Acre Acre Raw Planting Farm Stabbilita

Da ghjugnu 2021, YAAN Times Biotech Co., Ltd hà iniziatu à custruisce più di 5000+ Acre Raw Material Planting Farm in Ya'an, cumprese: più di 25 Acre di interplantazione di materiali medicinali cinesi (pianta di materie prime medicinali di muntagna + materie prime medicinali di erbe). pianta) splutazioni cù certificazione organica internaziunale, più di 25 Acre standard di materiali medicinali cinesi piantazione di splutazioni di dimostrazione è più di 4950 Acre di basa di piantazione di materie prime di medicina erboristica cinese chì hè sviluppata da a ghjente lucale cù a guida tecnica è u sustegnu di YAAN Times Biotech Co. ., Ltd.

Ferma di piantazione di materia prima

nutizie 1

Basatu nantu à u vantaghju di a tecnulugia di u Times, a custruzzione di a Ferma di Plantazione di Materia Prima in Ya'an ùn pò micca solu furnisce materie prime sufficienti per l'industria attuale di estrazione di e piante d'erbe di a cumpagnia è l'industria di l'oliu di camelia, ma ancu furnisce a cumpagnia di materia prima di prima qualità per l'impresa. sviluppu prufondu in l'industria di i medicinali, i cusmetichi, i prudutti di a salute è l'industria di l'alimentu per a salute.

À u listessu tempu, custruisce una basa di piantina per l'erbe cinese per furnisce un sustegnu tutale per u sviluppu di l'industrializazione.Una nova fabbrica "YAAN TIMES BIOTECH" serà custruita per estrarà a medicina tradiziunale cinese per furnisce u mercatu internaziunale cù supplementi dietetichi.

Base di piantina

nutizie 2

Utilizendu e 10.000 tunnellate restanti di scorie di medicina tradiziunale cinese dopu chì a cumpagnia hà righjuntu a so capacità di produzzione, una fabbrica "Times Organic Fertilizer" hè stabilita per pruduce diversi fertilizzanti organici, in modu di realizà u riciclamentu di l'industria di a medicina tradiziunale cinese è custruisce un "Times". ” catina industriale di riciclamentu verde di a medicina tradiziunale cinese.

"Times" Green Recycling Industrial Chain

nutizie 3


Tempu di Postu: 02-Jan-2022