L'estratti vegetali anu una larga prospettiva d'applicazione in i cosmetichi

zesd (4)

Cù i cosmichi naturali, verdi, sani è sicuri cù l'estratti vegetali chì attraenu sempre più attenzione, u sviluppu di sustanzi attivi da e risorse vegetali è u sviluppu di cusmetichi naturali puri sò diventati unu di i temi più attivi in ​​u sviluppu di l'industria cosmetica. A ri-sviluppà e risorse vegetali ùn hè micca solu per restaurà a storia, ma per sustene a cultura tradiziunale cinese, integrà e teori tradiziunali di a medicina tradiziunale chinesa, è aduprà a tecnulugia biochimica muderna per sviluppà novi tipi di cusmetichi derivati ​​da a pianta, in modu di sviluppà scientificu è sicuru. cusmetichi naturali. I prudutti chimichi furnisce materie prime verdi. Inoltre, l'estratti di e piante sò largamente usati in medicina, supplementi alimentari, alimenti funziunali, bevande, cusmetichi è altri campi.

zesd (6)

Estratti di pianta(PE) si riferisce à e piante cù picculi moleculi biologichi è macromoleculi cum'è u corpu principale furmatu per u scopu di separà è purificà unu o più ingredienti attivi in ​​materie prime vegetali per mezu fisicu, chimicu è biologicu. I Cosmetici formulati cù estratti vegetali cum'è ingredienti attivi anu assai vantaghji cumparatu cù i cusmetichi tradiziunali: supera i difetti di i cusmetichi tradiziunali chì s'appoghjanu in sintetici chimichi, rende u pruduttu più sicuru; i cumpunenti naturali sò più facilmente assorbiti da a pelle, facendu u pruduttu più efficace è l'effettu hè più significativu; a funzione hè più prominente, etc.

zesd (3)

Selezziunate l'estrattu di pianta ghjusta è aghjunghjendu a quantità ghjusta di estratto vegetale à i prudutti cusmetichi pò maximizà u so effettu. E funzioni principali di l'estratti vegetali in i cusmetichi sò: idratazione, anti-aging, rimozione di freckle, prutezzione di u sole, antisetticu, etc., è l'estratti vegetali sò verdi è sicuri.

Meffettu oisturizing

zesd (1)

I pruprietà idratanti in i cusmetichi sò principarmenti realizati in dui maneri: unu hè ottinutu da l'effettu di l'acqua di l'acqua di furmà ligami d'idrogenu trà l'agenti moisturizing è molécule d'acqua; l'altru hè chì l'oliu forma un film chjusu nantu à a superficia di a pelle.

I cosmichi chjamati idratanti sò cusmetichi chì cuntenenu ingredienti idratanti per mantene u cuntenutu di umidità di u stratum corneum per restaurà u lustre è l'elasticità di a pelle. I cusmetichi idratanti sò principarmenti divisi in dui tipi secondu e so caratteristiche: unu hè di utilizà sustanzi chì ritenenu l'acqua chì ponu esse cumminati forte cù l'umidità nantu à a superficia di a pelle per moisturise u stratum corneum, chjamati agenti moisturizing, cum'è glicerina; l'altru hè una sustanza chì hè insoluble in acqua, Una strata di film lubricating hè furmatu nantu à a superficia di a pelle, chì agisce cum'è un segellu per prevene a perdita d'acqua, perchè u stratum corneum mantene una certa quantità di umidità, chjamata emollients o. condizionatori, cum'è petrolatum, olii è cere.

Ci hè parechje piante in a pianta chì anu l'effettu di l'idratazione è l'idratazione, cum'è l'aloe vera, l'alga, l'oliva, a camomilla, etc., tutti anu un bonu effettu moisturizing.

Effettu anti-aging

zesd (5)

Cù l'aumentu di l'età, a pelle cumencia à mostrà un statu di invechjamentu, chì include principalmente a riduzzione di collagene, elastina, mucopolisaccharide è altri cuntenuti in a pelle à varii gradi, i vini sanguini chì furniscenu l'atrofia di nutrimentu di a pelle, l'elasticità di i vini sanguini. muru diminuisce, è l'epidermisa di a pelle si diluisce gradualmente. Bulging, riduzzione di grassu subcutaneous, è l'apparizione di arrughe, chloasma è macchie di età.

Attualmente, studii precedenti nantu à e cause di l'anzianu umanu anu sintetizatu i seguenti aspetti:

Unu hè l'aumentu è l'anzianu di i radicali liberi. I radicali liberi sò atomi o molécule cù elettroni senza pari generati da l'omolisi di ligami covalenti. Hanu un altu gradu di attività chimica è anu sottumessu perossidazione cù lipidi insaturati. U perossu di lipidi (LPO), è u so pruduttu finali, malondialdehyde (MDA), ponu reagisce cù a maiò parte di e sustanzi in e cellule viventi, risultatu in una permeabilità ridotta di biofilm, danni à e molécule di DNA, è a morte cellulare o mutazione.

Siconda, i raghji UVB è UVA in u sole di u sole ponu causà photoaging di a pelle. A radiazione ultravioletta provoca principalmente l'anziane di a pelle per mezu di i seguenti miccanismi: 1) danni à l'ADN; 2) cross-linking di collagen; 3) riduzzione di a risposta immune inducendu una via inhibitoria di risposta stimulata da l'antigenu; 4) generazione di radicali liberi altamente reattivi chì interagiscenu cù diverse strutture intracellulari 5. Inibisce direttamente a funzione di e cellule epidermali di Langerhans, causendu fotoimmunosuppressione è debilitandu a funzione immune di a pelle. Inoltre, a glicosilazione non enzimatica, i disordini metabolichi è l'anziane di metalloproteinasi di a matrice affettanu ancu l'anziane di a pelle.

L'estratti vegetali cum'è l'inhibitori naturali di l'elastasi sò stati un tema di ricerca calda in l'ultimi anni, cum'è Scutellaria baicalensis, Burnet, Morinda citrifolia seeds, Moringa, Shuihe, Forsythia, Salvia, Angelica è cusì. I risultati di u studiu dimustranu chì: L'estratto di Salvia miltiorrhiza (ESM) pò stimulà l'espressione di filagrina in keratinocytes umani normali è AmoRe Skin, chì à u turnu pò rinfurzà l'attività di differenziazione epidermica è idratazione, è ghjucanu un rolu in a resistenza à l'anzianu è l'idratazione. ; da e piante comestible Extract efficace anti-radicale DPPH, è appricà à i prudutti cusmetichi adattati, cù boni risultati; L'estratto di Polygonum cuspidatum hà un certu effettu inhibitore nantu à l'elastasi, cusì anti-aging è anti-rughe.

Frinfriscà

zesd (7)

A diferenza di u culore di a pelle di u corpu umanu dipende generalmente da u cuntenutu è a distribuzione di melanina epidermica, a circulazione di sangue di a dermis, è u gruixu di u stratum corneum. L'oscurità di a pelle o a furmazione di spots scuri hè principalmente affettata da l'accumulazione di una grande quantità di melanina, l'ossidazione di a pelle, a deposizione di keratinocyte, a microcirculazione di a pelle povira è l'accumulazione di tossine in u corpu.

Oghje, l'effettu di a rimozione di freckle hè principarmenti ottenutu affettendu a furmazione è a proliferazione di melanina. Unu hè l'inibitore di tirosinasi. In a cunversione da tirosina à dopa è dopa à dopaquinone, i dui sò catalizzati da a tirosinasi, chì cuntrolla direttamente l'iniziu è a velocità di a sintesi di melanina, è determina se i passi successivi ponu andà.

Quandu parechji fatturi agiscenu nantu à a tirosinasi per aumentà a so attività, a sintesi di melanina aumenta, è quandu l'attività di tirosinasi hè inibita, a sintesi di melanina diminuisce. I studii anu dimustratu chì l'arbutina pò inibisce l'attività di tirosinasi in un intervallu di cuncentrazione senza toxicità di melanocyte, bluccà a sintesi di dopa, è cusì impedisce a produzzione di melanina. I circadori anu studiatu i cumpunenti chimichi in i rizomi di tigre neru è i so effetti sbiancanti, mentre evaluanu l'irritazione di a pelle.

I risultati di a ricerca mostranu chì: trà i 17 composti isolati (HLH-1~17), HLH-3 pò inibisce a furmazione di melanina, per ottene l'effettu di sbiancamentu, è l'estrattu hà assai bassu irritazione à a pelle. Ren Hongrong et al. anu dimustratu attraversu esperimenti chì l'estrattu di l'alcolu di lotu di perfume hà un effettu inhibitore significativu nantu à a furmazione di melanina. Cum'è un novu tipu d'agente di sbiancante derivati ​​​​di a pianta, pò esse mischju in una crema adattata è pò esse fatta in cura di a pelle, anti-aging è rimozione di freckle. Cosmetichi Funziunali.

Ci hè ancu un agentu citotossicu di melanocyte, cum'è l'antagonisti di l'endotelina chì si trovanu in l'estratti di a pianta, chì ponu inibisce competitivamente u ligame di l'endotelina à i receptori di a membrana di melanocyte, inibisce a differenziazione è a proliferazione di melanociti, in modo da inibisce a radiazione ultravioletta induce u scopu di melanina. pruduzzione. À traversu esperimenti cellulari, Frédéric Bonté et al. hà dimustratu chì u novu extracte di orchidea Brassocattleya pò inibisce efficacemente a proliferazione di melanocytes. L'aghjustà à formulazioni cusmetichi adattati hà effetti evidenti nantu à l'imbiancamentu è l'illuminazione di a pelle. Zhang Mu et al. extrait et étudié des extraits d'herbes chinoises comme Scutellaria baicalensis, Polygonum cuspidatum et Burnet, et les résultats ont montré que leurs extraits pouvaient inhiber la prolifération cellulaire à des degrés variables, inhiber considérablement l'activité de la tyrosinase intracellulaire et réduire considérablement le contenu intracellulaire de mélanine. l'effettu di l'imbiancatura di freckle.

prutezzione di u sole

In generale, i sunscreens cumunimenti utilizati in i cosmichi di sunscreen sò divisi in dui categurie: unu hè l'absorbitori UV, chì sò cumposti organici, cum'è i cetoni; l'altru hè agenti di schermatura UV, vale à dì, sunscreens fisici, cum'è TiO2, ZnO. Ma sti dui tipi di sunscreens ponu causà irritazione di a pelle, allergii di a pelle è i pori di a pelle ostruiti. In ogni casu, assai piante naturali anu un bonu effettu d'absorzione nantu à i raghji ultraviolet, è rinforza indirettu u funziunamentu di u sunscreen di i prudutti riducendu i danni di a radiazione causati da i raghji ultraviolet à a pelle.

zesd (2)

Inoltre, l'ingredienti di u sunscreen in l'estratti di a pianta anu i vantaghji di menu irritazione di a pelle, stabilità fotochimica, sicurezza è affidabilità cumparatu cù i filtri solari chimichi è fisichi tradiziunali. Zheng Hongyan et al. selezziunò trè estratti naturali di e piante, corteccia, resveratrol è arbutina, è hà studiatu l'effetti di salvezza è di prutezzione UVB è UVA di i so cusmetichi cumposti di filtri solari à traversu prucessi umani. I risultati di a ricerca mostranu chì: certi estratti naturali di a pianta mostranu un bonu effettu di prutezzione UV. Direzzione è altri usatu flavonoids tartary buckwheat cum'è materia prima à studià i pruprietà sunscreen di flavonoids. U studiu hà truvatu chì l'applicazione di flavonoidi à emulsioni attuali è cumposti cù filtri fisichi è chimichi di u sole hà furnitu una basa teorica per l'applicazione di filtri solari vegetali in cusmetichi in u futuru.

zesd (8)

Cuntattateci per a dumanda:

Telefono: +86 28 62019780 (vendite)

E-mail:

info@times-bio.com

vera.wang@timesbio.net

Indirizzu: YA AN Parcu Ecologicu agriculu HI-tech, Ya'an City, Sichuan China 625000


Tempu di post: Jul-12-2022
-->