EGCG pò prevene Parkinson è Alzheimer

imagine 1
A maiò parte di a ghjente hè familiarizatu cù Parkinson è Alzheimer. A malatia di Parkinson hè una malatia neurodegenerativa cumuni. Hè più cumuni in l'anziani. L'età media di l'iniziu hè di circa 60 anni. I ghjovani cù l'iniziu di a malatia di Parkinson sottu à l'età di 40 anni sò rari. A prevalenza di PD trà e persone di più di 65 anni in Cina hè di circa 1.7%. A maiò parte di i malati cù a malatia di Parkinson sò casi sporadici, è menu di u 10% di i pazienti anu una storia di famiglia. U cambiamentu patologicu più impurtante in a malatia di Parkinson hè a degenerazione è a morte di i neuroni dopaminergici in a substantia nigra di u midbrain. A causa esatta di stu cambiamentu patologicu ùn hè ancu chjaru. Fattori genetichi, fatturi ambientali, anziane è stress ossidativu ponu esse implicati in a degenerazione è a morte di i neuroni dopaminergici PH. E so manifestazioni cliniche includenu principalmente tremore di riposu, bradicinesia, miotonia è disturbi di a camminata posturale, mentre chì i pazienti ponu esse accumpagnati da sintomi non-motor cum'è depressione, stitichezza è disturbi di u sonnu.
imagine 2
A demenza, cunnisciuta ancu com'è a malatia d'Alzheimer, hè una malatia neurodegenerativa progressiva cù un iniziu insidiosu. Clinicamente, hè carattarizatu da demenza generalizata, cum'è disfunzioni di memoria, afasia, apraxia, agnosia, disfunzioni visuospatiali, disfunzioni esecutive è cambiamenti in a personalità è u cumpurtamentu. Quelli cù l'iniziu prima di l'età di 65 sò chjamati a malatia d'Alzheimer; quelli chì sò iniziati dopu à l'età di 65 sò chjamati Alzheimer.
Sti dui malatii spessu pisanu l'anziani è facenu i zitelli assai preoccupati. Dunque, cumu per prevene l'occurrence di sti dui malatii hè sempre statu un puntu di ricerca di i studiosi. Cina hè un grande paese per pruduce tè è beie tè. In più di sbulicà l'oliu è di allevà u grassu, u tè hà un benefiziu inesperu, vale à dì, pò prevene a malatia di Parkinson è a malatia d'Alzheimer.
U tè verde cuntene un ingredientu attivu assai impurtante: epigallocatechin gallate, chì hè l'ingredientu attivu più efficace in i polifenoli di tè è appartene à e catechine.
imagine 3
Numerosi studii anu dimustratu chì l'epigallocatechin gallate pruteghja i nervi da danni in e malatie neurodegenerative. Studi epidemiologichi muderni anu dimustratu chì u tè hè correlatu negativamente cù l'occurrence di alcune malatie neurodegenerative, cusì hè speculatu chì u tè pò attivà certi meccanismi protettivi endogeni in e cellule neuronali. EGCG hà ancu un effettu antidepressant, è a so attività antidipressant hè principalmente strettamente ligata à l'interazzione di i receptori di l'acidu γ-aminobutyric. Per e persone infettate da HIV, a neurodemenza indotta da virus hè una manera patogena, è studii recenti anu dimustratu chì EGCG pò bluccà stu prucessu patologicu.
EGCG si trova principarmenti in u tè verde, ma micca in u tè neru, cusì una tazza di tè chjaru dopu à pranzi pò sbulicà l'oliu è alleviate u grassu, chì hè assai sano. L'EGCE estratta da u tè verde pò esse usata in prudutti di salute è supplementi dietetichi, è hè un grande strumentu per prevene e malatie sopra citate.
imagine 4


Tempu di Postu: Apr-06-2022
-->